tisdag 13 februari 2018

Som två kåta 16-åringar

Helgen var helt sjuk. Vi är helt galna i varandra nu. Jag var med honom fredag och lördag och jag kan ärligt talat inte ens uppskatta hur länge vi hade sex totalt under det dygnet. Men utan att överdriva minst 6 timmar på ett dygn. Det är helt sjukt, ingen av oss förstår ens vad som hände. Det påminner om när man var 16 och knullade non stop.

Det började på fredagseftermiddagen. Till en början var det riktigt mysigt sex, man är nära, kysser varandra, smeker varandra. Såklart lite stryptag men ändå lugnt och fint och mjukt. Dock spårade det ur helt plötsligt. Strypgreppet blev hårdare, han stötte hårdare in i mig och jag tog tag hårt om hans hår. Han drog sig ur och ställde sig på knä bredvid mitt ansikte. Pressade in sin kuk långt ner i min hals och han greppade tag om mitt underliv, han började fingra mig SÅ hårt. Jag tryckte mitt ansikte mot honom så kuken gled så långt in det bara gick och sen sprutade jag det sjukaste jag gjort hittills!! Alltså han blev helt galen av synen och pullade och pullade där jag exploderar i en fontän utan dess like! Det stänker över hela oss och sängen blev dyngsur! Han smeker runt det våta över mina lår och han stoppar sedan in fingrarna i min mun så jag kan slicka av dom innan han slänger över mig på mage. Jag svankar, han går ner och börja slicka min mus och min anal och sedan trycker han in sin stenhårda kuk i mig.

Det är nu det urartar. Han sliter tag i mitt hår och knullar mig galet hårt. Han trycker in ett finger i min anal och pumpar min mus ännu hårdare. När han ska komma drar han sig ur och sprutar över min fitta och rumpa.

Jag går senare på bio med min kompis. Sista Fifty Shades-filmen. Efter filmen är jag tillbaka hos honom igen men vi är väldigt trötta så vi tänker lägga oss och sova. Dock hinner vi inte ens borsta tänderna innan vi knullar igen. Ännu hårdare den här gången. Jag får fontänorgasmer och han pullar min anal så jävla hårt. Han stryper, pullar, slickar, drar mitt hår, tills han kommer i mig.

Vi hinner bara borsta tänderna och sen lägga oss i sängen innan vi knullar IGEN. Sjukt länge den här gången. Det blir bara skönare och skönare och skönare. Jag suger av honom efter han knullat mig, han fingrar mig i rumpan sen suger jag på hans fingrar och sen slickar han min rumpa. Jag får fontänorgasmer igen. Vi gör så mycket porriga saker.

Vi somnar tillslut, men vi vaknar då och då under natten och liksom trycker oss mot varandra. Vi vaknar mysigt, vi ligger och skedar, han håller om mig och vi har samma täcke och jag vilar huvudet på hans bröst. Vi går och kissar direkt och sen lägger vi oss likadant igen. Och vi knullar såklart. Och sen knullar vi iaf tre gånger till när vi träffas under den kvällen också. Heeeelt galet vad kåta vi blivit!!!

Det är så hårt och jag har hamnat som i någon typ av dimma. Jag minns inte ens allt vi gör utan allt sker verkligen automatiskt, det bara händer. Minns vissa delar såklart, men absolut inte allt. Men jag älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar