måndag 19 februari 2018

Mycket sex i helgen igen

Vi hade inte träffats på hela veckan, men på fredag kväll gick jag dit äntligen. Shit vad jag saknat honom. Jag duschade direkt och sedan lade vi oss i sängen. Första sexet var sjukt hårt. Han ströp mig, drog mitt hår, slickade min anal, knullade mig djupt och hårt och kom i min fitta när jag låg på mage. Han drog sig ur och tittade på medans hans sperma började rinna ut ur mig och han började pulla mig. Först två, sedan tre och sen fyra fingrar. Jag ställer mig på knä och svaknar allt jag kan. Han pullar mig hårt och jag känner hur trångt det är för hans fyra fingrar. Jag drömmer om att han ska få in hela sin hand, men det är något vi får jobba på. Det rinner av min fittsaft och hans sperma, jag blir alldeles blöt på insidan av mina lår. Det är så galet upphetsande hur han pullar mig.

Han vänder på mig så jag hamnar på rygg, trycker in sin, åter igen, hårda kuk i min hals och greppar mitt underliv. Han pullar mig sådär hårt igen och precis när jag pressar hans kuk djupare ner i halsen och får kräkreflexer squirtar jag. Det är alltid så, när jag har kuken så djupt ned det går, som jag börjar spruta. Jag skriker ut av välbehag och direkt när jag kommit klart knullar han mig igen tills han kommer nästan direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar