måndag 22 januari 2018

Intimt fast dominant

Var hos den dominanta killen, igen.
Vi låg först och bara kysstes och pillade varandra i håret. Det räckte för att jag skulle bli dyngsur och han stenhård. Vi låg på sidan med ansiktena mot varandra, mitt ben över hans höft. Undertiden vi kysstes började han smeka sin hårda mot min våta. Han stoppade nästan in den, men bara ca en centimeter, sedan drog han ut och bara smekte med den igen. Han vände över mig så jag hamnade på rygg och samtidigt gled han in i mig. Mina nyrakade ben över hans höfter. Våra ansikten så nära varandra, läpparna nuddar varandra när vi båda andas tungt av upphetsning. Hans höfter skjuter in hans kuk i mig, han rör sig så bra. Det ena täcket ligger över oss, det blir varmt av all närhet, hans kropp tätt intill min. Han håller i mitt hår med ena handen och jag andas om möjligt ännu tyngre så fort han drar lite hårdare i det. Den helt vanliga missionären blev något magiskt. Han är stenhård i mig och han knullar mig i lugnt tempo genom hela akten. Hans hand byter grepp, från håret mot min hals. Han stryper hårt men han ligger fortfarande lika nära mig, våra munnar är öppna och dom nuddar varandra hela tiden. Jag känner hans varma andetag. Mina händer smeker hela hans rygg. Vi har sådan närvaro båda två. Jag märker på hans rörelser att han är nära orgasm. Han släpper greppet runt min hals och börjar kyssa mig och smeka mitt håŕ. Han stöter på lite snabbare och sedan kommer han inuti mig när han stönar högt. Han låg kvar i mig länge, vi låg och tittade på varandra och smekte lite på varandra och båda funderade nog över vad som egentligen hände. Även om han var hårdhänt så var allt så otroligt intimt rakt igenom. Som om man kunde känna på våra känslor som vi kanske inte riktigt visste att dom fanns. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar