måndag 15 januari 2018

Han fick mig att squirta

Ni som har följt mig ett tag vet att jag endast lyckats squirta en gång, och då var det bara lite lite.

I fredags var jag hos den dominanta killen igen. Vi låg i sängen och myste och rätt snabbt blev det hårda tag igen. Stryptag, ett hårt grepp om håret, han slickade mig osv. Ganska direkt sätter han sig på knä bredvid mitt ansikte och stoppar in sin grova i munnen på mig. Jag suger av honom och han börjar pulla mig. Han pullar hårt och liksom "greppar" mig där nere. Jag älskar när vi håller på så, tycker det är så jävla upphetsande. Han har sjukt bra kuk och är riktigt bra på att pulla mig. Allt är så himla bra och helt plötsligt sprutar jag???? Jag slutar suga men han fortsätter pulla lika hårt, jag känner hur mitt våta stänker över hela oss, jag får det till och med upp på halsen. Det är alldeles blött i sängen. Direkt efter stoppar han in kuken i min mus och det är sjukt vått inuti mig. Han behöver inte knulla mig länge innan han också kommer. Tror han blev rätt upphetsad av min fontän ;-)

Det var otroligt häftigt att han lyckades få mig att komma sådär. Vi har aldrig pratat om sådant alls. Och han har aldrig givit någon tjej det förut heller. Och det var första gången för mig. Så det blev ett väldigt speciellt ögonblick för oss båda.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du lyckades.
    De är sååååå sexigt när tjejen kan spruta tycker jag.
    Ja tror också han gilla de skarpt ler.

    SvaraRadera
  2. Skulle också vilja ge min sambo en fontän! Men aldrig lyckats. Men skam den som ger sig ;)

    SvaraRadera